FAQ
Meest gestelde vragen over uw leren damestassen, herentassen, toilettassen, reistassen, zakentassen, portemonnees
Welke verzendmethodes kan ik selecteren?
U kunt 2 verzendmethodes selecteren.
- Allereerst de normale verzendmethode (gratis verzending in Nederland en België, tot 1,5 kg.)
- Expressverzending (tegen extra verzendkosten).
Kan ik mijn leerproduct personaliseren?
- Weet u in het laatste geval niet precies wat u geven moet?
Natuurlijk kunt u dan ook kiezen voor een cadeau-voucher, zodat de gelukkige zelf een tas en/of een tekst kan kiezen.
Hoe kan ik bestellen?
- Bestellen in onze webshop is heel eenvoudig en erg veilig. Veilig omdat er gedurende het bestelproces gebruik gemaakt wordt van een beveiligde ssl-verbinding.
- U gaat naar het artikel van uw keuze.
- Vervolgens kiest uit de verschillende mogelijkheden - kleur en eventuele andere opties - en klikt u op de knop ‘In Winkelwagen’. U heeft nu het gewenste artikel in uw winkelwagen geplaatst.
- Nu krijgt u de keuze om naar uw winkelwagen te gaan of om verder te winkelen. Heeft u definitief uw keuze gemaakt - let altijd op de maten van de door u bestelde tas, zodat u niet teleurgesteld wordt - dan kiest u een betaalmethode en klikt u op "volgende".
- U wordt zo vanzelf door het bestelproces geloodst.
- Heeft u uw bestelling afgerond, dan krijgt u van ons een orderbevestiging en een betaalbevestiging en zullen wij snel aan de slag gaan om uw product te leveren.
Hoe kan ik betalen bij Berdino?
U heeft de keuze uit veel betaalmogelijkheden, allemaal veilig door de beveiligde ssl-verbinding.
U kunt kiezen uit de volgende betaalmethoden:
- Ideal
- Paypal (wereldwijd)
- Bancontact (Belgïë)
- Sofortbanking (Duitsland en de rest van Europa)
- Overboeking
- Webshopgiftcard
- VVV Cadeaukaart
Nieuwe wet, nieuwe regels
Vorige maand is de Europese anti-witwasrichtlijn AMLD5 in de Nederlandse wetgeving geïmplementeerd in de Wwft (Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme (Wwft). De invoering hiervan heeft impact op het accepteren van een aantal cadeaukaarten, waaronder de VVV Cadeaukaart, omdat deze gezien worden als ‘elektronisch geld’ (EGI) en vallen onder de werking van deze wet. Met ingang van 1 juli 2020 mag het deel van de transactie van de VVV Cadeaukaart niet meer zijn dan €50. Uiteraard kan de klant het resterende deel van de transactie betalen met iDeal.
Wat houd dit in voor u als klant?
Een transactie met een VVV Cadeaukaart is gelimiteerd tot €50. Doet u een betaling met uw cadeaukaart met een bedrag hoger dan €50, wordt foutmelding ‘120’ getoond, ook al is het actuele saldo van de kaart hoger.
Voorbeeld: u heeft een VVV Cadeaukaart met een waarde van €100. Koopt u in de webshop een product van €75, dan kunt u €50 betalen van het tegoed dat op uw cadeaukaart staat. De resterende €25 met bijv. iDeal. Het overige tegoed op de cadeaukaart kunt u bij een volgende bestelling gebruiken.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
- In principe is levering binnen 2-6 werkdagen mogelijk.
- Wij hebben te maken met productieprocessen aan de zijde van de fabrikant. Hierdoor kan het in uitzonderingsgevallen voorkomen dat de genoemde levertijd niet haalbaar is.
U krijgt hier altijd tijdig bericht van.
Kan ik mijn bestelling ook in een winkel ophalen?
- U kunt uw bestelling niet ophalen. Dit is een webshop only.
Worden er verzendkosten berekend?
- In Nederland en België worden normale verzendkosten berekend (tot 1,5 kg.)
- De verzendkosten daarboven worden berekend op basis van gewicht en bestemming.
Mag ik mijn bestelling ook retourneren?
- Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel bij aankomst thuis toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. U kunt daarom uw artikel retourneren binnen 14 dagen nadat u het heeft ontvangen.
- Gepersonaliseerde artikelen, gebruikte artikelen en artikelen waarvan de zegels zijn doorgeknipt en/of verbroken zijn ten alle tijde uitgesloten van retour.
- Belangrijk!: Vooraf aan retournering dient u via mail contact met ons op te nemen. U krijgt dan van ons een formulier waarmee u de zending kunt retourneren.
- Heeft u dat formulier ontvangen dan levert u vervolgens het pakketje in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of bij een PostNL service punt.
- De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Zodra wij het pakje retour hebben ontvangen wordt dit per e-mail aan u bevestigd. Het geld (exclusief verzendkosten) wordt vervolgens teruggestort via dezelfde betaalwijze waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Meestal is dit via onze betaalprovidor. Let op; Het kan soms enkele werkdagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.
- Stuurt u nooit zomaar een artikel retour zonder ons vooraf te informeren.
- Ingeval van retour ontvangen wij graag binnen 4 dagen een trackingnummer.
- Wij raden u aan onze retourvoorwaarden te raadplegen voordat u een retour aan ons meldt.
- Vanwege invoerrechten en douane-regels is het niet mogelijk om producten vanuit niet-EU landen te retourneren
Ik wil graag mijn mening geven over de webshop.
Waar kan ik dit doen?
- Wij waarderen uw mening. Die is ook waardevol voor mensen die overwegen hetzelfde product te kopen of die ervaringen van anderen zoeken.
- Uw ervaring is dus zeer waardevol voor ons.
- U kunt uw ervaring achterlaten op: Reviewspot
Werken jullie met kortingscodes?
- Ja, op verschillende manieren geven wij diverse kortingscodes uit, bijvoorbeeld via onze nieuwsbrief, die kortingscodes zijn exclusief voor leden. En kunnen dus door niemand anders gebruikt worden. Reden temeer om u in te schrijven.
Hoe kan ik deze kortingcodes gebruiken?
- U heeft een kortingscode van ons gekregen, dan kunt u die in onze webshop bij uw betaling invoeren. U kunt deze invullen bij "kortingscode" invulveld.
Wij verrekenen automagisch de korting voor u.
Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
- Wilt u geen exclusieve aanbieden en kortingen meer ontvangen via onze nieuwsbrief?
Onder elke verstuurde nieuwsbrief heeft u de mogelijkheid om zich af te melden voor de nieuwsbrief.
Wanneer u echter wel weer emailvoordeel wilt, kunt u zich makkelijk weer inschrijven.
Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
- Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van de webshop en wij dragen er zorg voor dat de informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.
- Wij gebruiken uw gegevens uitsluiten om de bestellingen te kunnen verwerken. Wij zullen uw persoonlijke gegevens nooit!! aan derden verkopen en zullen deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen voorzover zij zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling, Zoals bijvoorbeeld de betaalprovidors.